Nieuwe identity

#interieurbouw 25-03-2017
Nieuwe identity

Nieuwe identity

Van Hoecke geeft met het vernieuwde merk ORGALUX verschillende oplossingen voor een opgeruimd bestaan. Het merk, dat zich specialiseert in lade-indelingen, krijgt een nieuwe brand identity in een lifestylejasje. Met de lade-indelingen en keukenhulpjes van ORGALUX wordt het een tweede natuur om alles ordelijk te houden in huis. Je gaat op een intuïtieve manier opruimen en ordenen. Zo biedt de kruidenhouder een duidelijk overzicht in je kruidenlade, waardoor je snel het juiste potje terugvindt. Ook de bestekindelingen creëren overzicht in de keuken. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende materialen als staal, hout en kunststof, en vinden dan ook een plaats in zowel een moderne, landelijke als klassiekere keuken. Ook buiten de keuken bewijst ORGALUX zijn nut. De eenvoudig afwasbare lade-indelingen lenen zich bijvoorbeeld perfect tot gebruik in de badkamer om je make-up, flacons, flesjes en andere verzorgingsproducten te rangschikken. Zelfs in de dressing helpen ze je dassen, handschoenen, lingerie of horloges netjes te ordenen.
www.orgalux.com