Internationale groeistrategie

#renovatie 05-12-2017
Internationale groeistrategie

Internationale groeistrategie
Op 1 januari 2018 wordt de naam van Unipro bv gewijzigd in Uzin Utz Nederland bv. Deze naamsverandering is onderdeel van de internationale groeistrategie van het Duitse moederbedrijf, de Uzin Utz Group, waar Unipro sinds 2004 onderdeel van is. Naast de nieuwe naam en het nieuwe logo verandert er voor het bedrijf, de medewerkers, de leveranciers én voor de klanten niets. Philip Utz, toekomstig lid van de raad van bestuur en achterkleinzoon van de oprichter van het bedrijf: "We zijn van mening dat er nóg meer potentieel is, dat we beter kunnen benutten als we onze bedrijfsstructuur aanpassen aan de behoeften van de toekomst. De naamswijziging is daar onderdeel van. We creëren daarmee een uniform bedrijfsimago. De nieuwe bedrijfsnaam maakt voor iedereen duidelijk dat Uzin Utz Nederland een volledige dochteronderneming is de Uzin Utz Group. Dat is wel zo transparant. Door de naamswijziging profiteren de dochterbedrijven bovendien beter van de naamsbekendheid van het moederbedrijf.”

Internationale groeistrategie