De meester en de leerling centraal

Carhartt Workwear lanceert dit voorjaar een nieuwe campagne met als doel extra aandacht voor vakmanschap. Ze wil mensen inspireren om te gaan leren voor een ambacht. 
De meester en de leerling centraal
Komende jaren zijn er namelijk veel extra vakmensen nodig die werken met hun handen. Mensen met passie voor hun vak. De meester en de leerling staan centraal in de multimediale campagne die zal worden gepromoot met de hashtags #TogetherWeBuild en #TeamCarhartt op Instagram, Facebook en Youtube. Of je nu wel of totaal geen ervaring hebt, het is goed om gewoon eens ergens aan te beginnen. Als hobbyist met een idee om iets te maken. Met vallen en opstaan. De meesters in het vak vinden het vaak fantastisch om leerlingen te inspireren en ze verder te helpen. Zo begint het vaak met vakmensen in de dop.
Marga Stehmann, Marketing Manager Carhartt: ‘De Europese campagne bevat prachtige beelden van diverse ambachten. Denk daarbij aan houtbewerking, keramiek, bouw en het restaureren van old timers. We willen natuurlijk ook laten zien dat de professionele werkkleding van Carhartt daarbij uitstekende bescherming biedt, slijtvast is, er goed uitziet en vooral lekker zit.’