Sterker dealernetwerk

Quick-Step schakelt vanaf 1 september over naar een beperkter netwerk van zorgvuldig geselecteerde dealers. De vloerfabrikant kiest hiermee voor een sterke en toegewijde groep retailers als ambassadeurs van het merk. 
Sterker dealernetwerk Quick-Step versterkt zo haar verkoopkanaal met het oog op verdere groei en de beste dienstverlening en merkbeleving voor de consument. “Design, innovatie en hoogkwalitatieve duurzame producten vormen de kern van ons DNA. Het is daarom van cruciaal belang voor ons merkimago en -beleving dat we beschikken over een netwerk van winkelpunten met inspirerende verkopers die een sterke product- en installatiekennis hebben en die een goede nazorg kunnen verzekeren”, zegt Berry Veldmans, Country Manager Nederland van UNILIN division flooring. Met de vernieuwde aanpak investeert Quick-Step in een geïnformeerd en getraind netwerk van dealers die de consumenten op een kwalitatieve manier begeleiden. Met de verschuiving van een breed distributiemodel naar een selectief web van verkooppunten kiest Quick-Step resoluut voor minder dealers, maar met een sterke focus en toewijding naar het merk toe.

Ostermann