Maximaal ontzorgen

Van Hoecke blijft haar klanten maximaal ontzorgen tijdens de coronaperiode. De noodzakelijke maatregelen die door de Belgische regering ingevoerd werden zorgden ervoor dat ze hun manier van werken volledig moesten omgooien. 
Maximaal ontzorgen“Daarbij hadden we twee prioriteiten: in de eerste plaats het welzijn van onze medewerkers verzekeren en daarnaast de service voor onze klanten behouden”, vertelt CEO Peter Van Hoecke. Zoals in veel bedrijven, schakelden de bedienden zoveel mogelijk over naar telewerk met nieuwe communicatiemiddelen en vergadervormen als resultaat. In een productie-omgeving is dat natuurlijk veel minder vanzelfsprekend. Daar was het waarborgen van social distancing de grootste uitdaging. Door snel de nodige maatregelen te nemen en dankzij het geavanceerde productieproces van TA’OR BOX konden ze de productie van hun houten lade relatief snel terug opstarten. De website van Van Hoecke werd het centrale informatiepunt. Een speciale FAQ-pagina gaf een antwoord op alle vragen die klanten hadden naar aanleiding van de productiesluiting. “We maakten zelfs een overzicht van alle steunmaatregelen van overheden en financiële instellingen. Zeker in deze tijd vinden we het belangrijk om onze klant maximaal te ontzorgen en te ondersteunen als partners.”