Kwaliteit

Kwaliteit Quick-Step, begint aan zijn 19e jaar als sponsor van het Quick- Step Floors Pro Cycling Team. Tegelijk zorgt het merk voor een uitbreiding van zijn reclamecampagne waarin de vergelijking wordt gemaakt tussen ’s werelds beste wielrenners en kwaliteitsvloeren in specifieke interieurs. In de aanloop naar een nieuw succesjaar worden in die campagne vier nieuwe wielrenners voorgesteld: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe en David de la Cruz. In 2016 lanceerde Quick-Step zijn campagne met wielrennersfoto’s die via een ‘gespleten beeld’ het verband leggen tussen de kenmerken van toprenners en de eigenschappen van een Quick-Step-vloer. In de oorspronkelijke campagne poseerden vijf topwielrenners — Tom Boonen, Niki Terpstra, Zdenek Stybar, Tony Martin en Marcel Kittel — in een interieur met een specifieke stijl en een bijpassende vloer. Het Quick-Step Floors Cycling Team bestaat uit 29 renners uit 13 verschillende landen. www.quickstepfloorscycling.com https://nl-nl.facebook.com/quickstepteam
Gepubliceerd op

Abonneren

Geen enkele uitgave meer missen?
Abonneren

Delen


Lixero Projects BV