Eigen identiteit

Hettich definieert de individualiseerbaarheid van producten opnieuw. Individualiteit is een megatrend die de eisen die wij aan het leven en wonen stellen permanent verandert. Hettich ziet daarin een grote kans en tilt de individualiseerbaarheid van producten op basis van complete concepten naar een hoger plan. 
Eigen identiteitHettich heeft met Fascin[action] al drie belevingsdimensies vastgelegd, die consumenten motiveren bij de aanschaf van meubels: vormen voelen, van comfort genieten en ruimte winnen. Er wordt geen meubelstuk gekocht, maar levenskwaliteit, flexibiliteit of duurzaamheid. Keuken- en meubelkopers worden zodoende een heterogene groep, waarin ieder individu zich persoonlijk en emotioneel aangesproken wil voelen. De platformconcepten voor de schuifladesystemen ArciTech en InnoTech Atira bieden klanten nu al de mogelijkheid om op basis van één zijwand een enorme product- en designdiversiteit te realiseren. Uitgaande van het platformidee stelt Hettich voortaan allesomvattende concepten met inspirerende productoplossingen centraal die eenvoudig in alle woonbereiken kunnen worden toegepast en ruimte bieden aan nieuwe meubelideeën.
Gepubliceerd op

Nieuwsbrief

Interieurbouwonline nieuwsbrief ontvangen?
Inschrijven

Delen


Interzum 2019