50 jaar Caparol

50 jaar geleden zette Caparol zijn eerste stap op Nederlandse bodem. In de loop van de jaren groeide Caparol uit tot een merk van formaat. Caparol Nederland heet tegenwoordig DAW Nederland en vertegenwoordigt naast Caparol merken als Alsecco (thermische gevelisolatie) en Disbon (betonbescherming).
50 jaar CaparolOp vrijdagochtend 15 februari stond het complete Caparol-team extra vroeg op om groothandels in het hele land te trakteren op Jubileum Cupcakes. Willem Karel, de huidige directeur van DAW Nederland, ziet het als een logische manier om het jubileumjaar van start te laten gaan: “Als we érgens het feest moeten vieren, is het wel bij de groothandel. Daar vind je de ambassadeurs van ons merk, deskundig en betrokken. Bovendien komen we bij de groothandel de eindgebruiker van ons product, de schilder, tegen.” Caparol introduceerde al in 1934 de eerste dispersieverf. In de jaren zeventig was Caparol het eerste merk met een volwaardige lak op waterbasis en onlangs presenteerde het merk IndekoGeo, de eerste premium-binnenmuurverf met een bindmiddel zonder aardolie.
www.caparol.nl