HOMAG in de prijzen

De HOMAG Group en haar reclamebureau Keenly ontvingen twee prijzen bij de prestigieuze German Design Award 2019.
HOMAG in de prijzenZowel het nieuwe merklogo als het presentatiefilmpje werden bekroond. In de categorie Çorporate Identity’ overtuigde de HOMAG Group de jury met haar nieuwe marktpresentatie. Onder het motto ‘Design meets digital’ ontwikkelde HOMAG een nieuwe, digitale machine generatie met intuïtief ontwerp, uniforme productnamen en een nieuw logo. Het oordeel van de jury: “Met haar heldere, minimalistische ontwerptaal heeft HOMAG’s nieuwe logo een nadrukkelijke moderne uitstraling en communiceert de kernwaarden van het bedrijf op een begrijpelijke manier.” Een ander prijs ging naar de filmische implementatie van deze verandering in corporate design en product design in de categorie ‘Audiovisueel’ door Keenly, het reclamebureau van de HOMAG Group. Naar de mening van de jury ‘een eigentijds geproduceerde film die het thema van industrie 4.0 op begrijpelijke en geloofwaardige wijze toont. Intuïtief, digital, uniek.’
www.homag.com 
www.vens-thiers.be 
De bekroonde video
Gepubliceerd op

Abonneren

Geen enkele uitgave meer missen?
Abonneren

Delen


Interzum 2019