Klantgemak

#renovatie 27-04-2018
Klantgemak

Klantgemak
Forbo heeft een nieuwe webshop voor b2b-klanten als woninginrichters, vloerenbedrijven en groothandels genaamd ForbOnline 2.0. De nieuwe online winkel die de oude uit 2007 vervangt, biedt de klanten naast heel veel soorten fraaie en duurzame vloeren, veel meer gebruiksgemak en mogelijkheden dan voorheen zoals een moderne consumentenwebsite als coolblue of bol.com placht te doen. Zo hoeven de klanten veel minder stappen te doorlopen bij hun bestelling, zijn de routing en het uiterlijk er sterk op vooruitgegaan, biedt de site ‘track + trace’, de beschikbare voorraden, de order-historie van de klant met oude facturen etc, een chatfunctie met Customer Services en worden er ook bijbehorende producten aangeboden zoals bijvoorbeeld een ondervloer of schoonmaakproducten. ForbOnline 2.0 is vanzelfsprekend geschikt voor smartphone of tablet. Vanzelfsprekend blijven klanten die liever telefonisch of anderszins bestellen ook heel erg welkom.