Mary Hessing gaat Showcase 21 maken

De WOTH Studio van Mary Hessing zal de hoofdredactie en productie op zich nemen van Showcase 21, het magazine van de interieur-professionals van BNS Crisp. 
Mary Hessing gaat Showcase 21 makenDe leden van BNS Crisp kennen Mary als een rasechte bladenmaker die het vak leerde bij Libelle en als hoofdredacteur leiding gaf aan Eigen Huis & Interieur, More Than Classic, Residence (tot eind vorig jaar) en -last-but-not-least- de stijlbrekende international: WOTH Wonderful Things magazine. Inhoudelijk zal Showcase 21 gespitst zijn op ontwikkelingen die de toekomst van het vakgebied zullen vormgeven. Herkenbare thema’s: sustainability, smart living, het inspireren van de beleving, het vergroenen van onze woon-, werk- en leefomgeving en alle online ontwikkelingen die het vak van stylisten en interieurprofessionals raken. Signalementen en trends vinden we zowel in de actualiteit als in de geschiedenis van het vak. Welke kwaliteiten bepalen de blue note (of X factor) van instagram accounts? Wat kunnen we leren van Hermes als voorbeeldstellende opdrachtgever of klassieke etalages voor De Bijenkorf van Benno Premsela, Lernert & Sander voor Selfridges of Piet Paris voor Saks Fifth Avenue?