[email protected] 2021 sloot vrijdag 7 mei af met uitstekende resultaten. Vier dagen lang bewees interzum dat de digitale editie [email protected] ook relevante onderwerpen met emotie kan presenteren en een hele industrie kan voorzien van verse, creatieve inspiratie.
Wereldwijde megatrends zoals digitalisering, individualisering, mobiliteit en urbanisering kwamen terug in de presentaties van de exposanten. Maar de focus lag dit jaar op duurzaamheid.
In totaal waren meer dan 10.000 deelnemers uit 132 landen actief op het platform. Oliver Frese, Chief Operating Officer van Koelnmesse: ‘De afgelopen dagen hebben laten zien hoe creatief de industrie met nieuwe uitdagingen omgaat. Maar het was ook een indrukwekkende demonstratie van de relevantie en aantrekkelijkheid van het merk interzum op het internationale podium. Zoals de meeste andere vakbeurzen hebben we echter gezien dat face-to-face contact buitengewoon belangrijk is. Daarom zie ik [email protected] 2021 als een succesvolle case study voor interzum’s toekomstige hybride oriëntatie. ‘
3.5 terabytes video
De kern van [email protected] 2021 waren netwerken, kennisuitwisseling, kwalitatief hoogwaardige content, een extensief eventprogramma en de allerlaatste oplossingen en productinnovaties van de 142 exposanten uit 24 landen.
Er waren meer dan 80.000 chat gesprekken en audio/video oproepen. Tijdens de 5.760 minuten van [email protected] werden meer dan 10.000 leads gegenereerd, dat is meer dan één lead per minuut.
Een aanzienlijke 3.5 terabytes ruw videomateriaal werd in de studio geproduceerd voor [email protected] 2021. Niet minder dan 230 digitale events met een totale duur van 4.240 minuten vonden plaats.
In totaal waren meer dan 10.000 deelnemers uit 132 landen actief op het platform. Oliver Frese, Chief Operating Officer van Koelnmesse: ‘De afgelopen dagen hebben laten zien hoe creatief de industrie met nieuwe uitdagingen omgaat. Maar het was ook een indrukwekkende demonstratie van de relevantie en aantrekkelijkheid van het merk interzum op het internationale podium. Zoals de meeste andere vakbeurzen hebben we echter gezien dat face-to-face contact buitengewoon belangrijk is. Daarom zie ik [email protected] 2021 als een succesvolle case study voor interzum’s toekomstige hybride oriëntatie. ‘
3.5 terabytes video
De kern van [email protected] 2021 waren netwerken, kennisuitwisseling, kwalitatief hoogwaardige content, een extensief eventprogramma en de allerlaatste oplossingen en productinnovaties van de 142 exposanten uit 24 landen.
Er waren meer dan 80.000 chat gesprekken en audio/video oproepen. Tijdens de 5.760 minuten van [email protected] werden meer dan 10.000 leads gegenereerd, dat is meer dan één lead per minuut.
Een aanzienlijke 3.5 terabytes ruw videomateriaal werd in de studio geproduceerd voor [email protected] 2021. Niet minder dan 230 digitale events met een totale duur van 4.240 minuten vonden plaats.