Uitgebreid herontwerp

Door een uitgebreid herontwerp van de website kunnen klanten van Geberit de gewenste informatie snel vinden. Alle inhoud wordt duidelijk gepresenteerd op een manier, die de klant in staat stelt de relevante informatie in één oogopslag te vinden. Naast de navigatie is ook de look & feel van de website aangepast naar een rustiger design. De pagina’s zijn volledig ontworpen in een responsief ontwerp, waardoor deze bijzonder makkelijk te gebruiken zijn op smartphones. De nieuwe website is gericht op het geven van informatie op een eenvoudige wijze. Om dit te bereiken is de inhoud onderverdeeld in zogeheten tegels, waardoor het voor verschillende gebruikersgroepen eenvoudiger wordt om de voor hen relevante informatie te vinden. De inhoud wordt gepresenteerd vanuit zes zogenaamde persona’s, te denken valt aan consumenten, installateurs, architecten en groothandelaren. De inhoud moet de klant helpen de juiste Geberit-oplossing te vinden, hem te inspireren met innovatieve ideeën en te helpen bij de realisatie van zijn projecten.
www.geberit.nl